zondag 27 oktober 2019

Bezoek Tweede Kamerlid Salima Belhaj aan Tilburg

Gisteren bracht Salima Belhaj, D66 woordvoerder in de Tweede Kamer voor zowel Defensie-aangelegenheden als voor Cultuur, een bezoek aan de Tilburgse D66-fractie. Het doel van haar bezoek was tweeledig. Enerzijds wilde Salima kennismaken met het Tilburgs cultuurbeleid en werd daartoe in museum De Pont bijgepraat door onze woordvoerder cultuur Bas Verberk en onze wethouder cultuur Marcelle Hendrickx. Anderzijds wilde Salima worden geïnformeerd over het Tilburgs Veteranen Ontmoetingscentrum, mogelijk gemaakt door de motie van Erik Blommestijn. Daartoe had Salima een gesprek met Tilburgse Veteranen in het Ontmoetingscentrum. Het bezoek werd opgeleukt door de aanwezigheid van leden van D66 Midden Brabant.

Tilburg

Vanuit D66 Tilburg zitten Berend de Vries en Marcelle Hendrickx in het college van burgemeester en wethouders. De fractie van D66 Tilburg bestaat uit 9 raadsleden onder leiding van fractievoorzitter Beppie Smit. Tilburg is veel veranderd de laatste jaren en dat mag je op het conto van dit team schrijven. Meer over D66 Tilburg leest u op de website van D66 Tilburg: www.tilburg.d66.nl